EFIT 16/12-09 (Eller egentligen NEFIT, Nästan Ett Kort I Timmen)

Så här såg min dag den 16 december 2009 ut.




8:43 Julskyltningen i Sundsvalls centrum








9:46 Julmys med personalmöte








10:39 Efter julklappsutdelning och långt personalmöte. (Det är en ekologisk tvål i mitt paket, för er som är nyfikna.)







11:47 Förberedelse inför morgondagens studiebesök för högstadieelever.








12:48 Lunchpromenad








13:52 Utsikten från mitt fönster.








15:20 Fika (och litet slarv med fotograferingen).






16:17 Vår masspektrometer som vi döpte till Mårran, för hon är läskig och ingen vill vara med henne men hon menar egentligen inget illa. (Vi jobbade hela eftermiddagen med den, så det hade bara blivit ett kort till på samma motiv om jag hade hållit mig till ett i timmen.)









17:56 Så göra vi när vi tvättar våra kläder







19:05 Så göra vi när vi hänger våra kläder








19:58 Så göra vi när vi till puben går.








21:09 Min kompis och min öl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar